Sabtu, 31 Mac 2012

* to be modeling *

I am new to the world's children, so I will accomplish I live with my ambitionAs usualthe new girl I reach the stars


so ? what do you think ?? kalaukalau aku nak jadi model . memang tak berbaloi sebab aku nih tak cantekk ? tak lawa ? kankann ?? muke seposen je . tapi aku pum ade kolesi kalau korang semua nak tegok ! jangan kate , atau kutuk aku sebab aku sedar aku dengan kehadirannn yang tak seberape baguis . haha , aku tak kesah sikit pum orang nak cakapp ape kat aku . tiap orang tuhan jadikan semua hambanya dengan kecantikan . cume sendiri kena pandai berhiass lah ?? kankann ??
                     











aku akan upload picture3 yang korang agak tak shuke .jangan jelouse taoo !! my photoghapher yang baik hati ni , name dea AFFANDI MUHAMMAD . dea shoot kakak aku mule3 pahto tak tahu cammane dea nak kenaii aku . hee~
                     
                       

1 ulasan: