Khamis, 25 Oktober 2012

^_^ :) HIDUP KU GILAKGILAK (: ^_^

Waa lamakk , lamee dooe tak update blog btw sekarang ni aku memang betol betol busy dengan AKTIVITI PERSEKOLAHAN , maklum lahh . SPM CANDIDATE 2012 katakan . im really lazy to do some revision , but i must do that for my future . HEHE :)) hadoo dooo, hermm . lame tak update , kepala aku pum dah jem , tak tahu nak taip ape .HAISHH !  tapi yang nak aku sampaikan kan sini, menjalani hidup sweet seventy memang mencabar . biase lah , anak tupai baru belajar melompat . aku nak kongsi pengalaman aku sebagai budak skola GILAK dengan peragai nyaa. Nie lah santapan aku ketika di sekolah.







beginilah , keadaan aku disekolah setelah habis exam TRIAL , kami di dewan sempat bergambarr, aku tika syafyqa, mina
memang ade jeew nga tajuk gambar kite orang 
aku sayang kawan2 aku tau, MUOOOOOOHHH! belajar bukan susah usaha tu kan penting untuk berjaya 
 abah pesan ::  belajarlah selagi ada orang yang menanggung , jangan nanti akhir kelak menyesal time tuu dahh tak gune taw.
remember that !! 
kata2 menaikan lagi semangat aku 
NAHHHHH!!!!

1. 95% kejayaan tergantung pada mindset. Mindset dibentuk dari pembelajaran.
2. Tumbuh itu adalah ciri-ciri makhluk hidup. Berkembang adalah ciri-ciri seorang manusia. Berkembang itu pula dimulai dari belajar.
3. Murid yang mempersiapkan diri dengan senjata informasi akan selalu memenangi pertempuran.
4. Tiada istilah gagal, yang ada hanya kejayaan atau belajar lagi.
5. Satu-satunya yang menghalang kita adalah keyakinan yang salah dan sikap yang negatif.


INGAT TUUU! :)) 




\
12 HARI LAGI , aku nak menduduki peperiksaan SPM , 
SO KALAU AKU ADE SILAP SALAH TERKASAR BAHASE , TERGURIS KATE . TERLANJUR KATE KESAT . AKU MINTAK MAAF SENSANGAT .







sampai disini sajalah . saya berblog , dah tak tahu dah . blenkkk pale otak dooeee
KEPADA PELAJAR YANG INGIN MENDUDUKI PEPERIKSAAN " SPM ''
SELAMAN MENJAWAB .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan