Rabu, 2 Oktober 2013

" BEAUTY IN MY EYES "



************

Asalamualaikum, Hai ? Selamat Pagi mybe . Post saya rini nak cite ape yang ade kt kepale saya sekarang . 
' KECANTIKAN DALAM MATA SAYA ' 
Setiap kejadian , tak ada yang tak comel , taksempurna . semua molek belake , bak kata USTAZ AZHAR.kalau kita tengok kat sekeliling kita yang ada, semua elok belaka ? right ? kalau muka cantik , perangai takbuat ape ? kan ??? Jangan kata macam tu sebb , kita boleh ubah untuk jadi yang terbaik . 
Tak kesah, terbaik dalam segi apa pun, yang penting kecantikan dari luar dan dalam penting untuk semua orang. awak kenal saya dalam blog ni nampak cantik , tapi perangai ??? ae jugak kurangnyaa. erm, erm, erm. Setakat ni saya boleh bagi tahu pasal kecantikan dalam mata saya. 


 first kecantikan tu ade pada Allah, see ? y ??? sebab dia ciptakan kita dengan pelbagai rupa. kan ??? so tak hairan lahh . orang jeles nga kita . haha . dia orang tak perasaan kecantikan yang dia ade .haa, cakap pasal kecantikan sinonimdengan perempuan . saya stay kat IKM, Sik Kedah ni , saya dapat ramai kawan yang cantik, comel, lawaaaa. 
see ?
Well ! well ! well ! ni , picture with AZIATUL AIN nga budak JB HADI haa .



Nie, pulak kak QILAH . kakak QLATE . seronok ! kawan nga dia ni , happy gudlucky jeaaa. Kat situ lah terserlahnya kecantikan yang saya nampak 

Ukhuwah Fill Sabilillah . until jannah . urm , budak satu kos ng saya . 

sadisss, orangnya , baik perilaku nya , diberi nama PUTERI NUR DIYANA . see ??

Kalau , awak semua nak tahu saya ambik kemahiran , well , belajar dari bawah . tak bergaya pun tapi kecanikkan bersama yang tersayang selalu ada. nak dikatakan angan - angan selalu tinggi nak ke bintang , tapi sampai kat tangga pun dah mengeluh . hahah. saya lah tuu. kalau korang nak tahu , blog ni tak de comel pun , tade nak tunjuk hot ke ? bajet ke ? wat everrrrrrrr ......... tapi , kalau orang hidup dia tahu nak cari kesalahan jea . jawabnya , ****LU LANGSI LU MATI ****HAHA , Kadang-kadang saya rase mengeluh duk sini sebabnya penat . nak kena angkat batu bata, main nga Motar , simen . EEEUUUUCHHH !!!!!!!! geli lah . orang kata, nak berjaya kena ade usaha . hadoodooo !saya tade idea, maklumlah baru bangun tidooo. terus update blog . jum sambung tengok pic ///////// 

#Throwback :) 

Atotototototomelll, emma and adda ! main sorok sorok pulak

she my bestie roomate, haha . lucu siakkk


heading to Sungai Petani , cari barang . naik bus! GENG PANTAI TIMUR .


WELLLLLL, Panass meyhhh ! sungglasses . peduli apa orang kata 


walllaaa walllaaa! PEACE .


Sedar tak sedar dah nak habis sem 1 saya belajar kat IKM, Sik Kedah ni . macam macam halangan dan cubaan yang kami alami , well, takkan korang tak tahu .opppcouse , antara kami ade jea yang suka BOOOOOOOO  orang . takpe - takpe hari ni , hari idia . hari kita , Biar ALLAH ,jea balas . wane terr //// Tak ade naak cakap banyak just nak share nga korang semua . pasalll kengkawang .  


with emma

with aziatul ain

Candid please ! 

semangat joging tuuu ade. hehe

masing- masing tunjuk muka penat 

atototototo, sakan bergaya .panahh dering bohh

with Nojieeeee
Kami semua sedang menghadapi " Minggu Aktiviti "
Batch sem one , haha muke serambai siottt
with emma maembonggg
Add caption
lahai , jahhh ! bergaya sakan ,
omw kem solat 
kegilaan melanda emma n adda . see ?
see ? aktiviti time kem solat
with adda , ;) when jungle tracking
so excited with lovely , beauty friends

**************************************************************************
END




Tiada ulasan:

Catat Ulasan