Khamis, 3 Oktober 2013

You're the only one I want, nobody else




Assalamualaikum,........................................................
ain rase macam nak berceloteh lagi laaaa, dalam blog ni. tapi kali ni, asal ape erk ?? 
still lagi pasal AFHAM, Mybe ni ain rase kali kedua ain post pasal dia . 
Ain nak arm fikir, ape salah arm ,sampai ain buat macam ni , 
saya bukan nak menghukum awak , tapi saya nak awak tahu tak semua orang accept kita dengan seadaanya
dengan sebaik mungkin perangai kita. Dan saya tak ,kata saya baik untuk semua orang , Kadang kadang kala , saya dah cuba jadi yang terbaik dengan semua orang . tapi bukan semua orang dapat menerima kita dengan seaddanya . urm urm , sebut pasal accept ni . thank you sebab accept saya dengan seadanya , dengan sebak - baik kejadian saya tercipta. Awak baik orangya , kita gaduh sebab orang pertkaikan saya .
sokeyyyy ! sokeyy ! sayang saya boleh terima lagi , jut trase dengan cara awak sampaikan , mybe saya tak cukup baik kot untuk awak . AFHAM , hari ni , kita kawan. kawan yang tak perah lupakan awak . 
sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :((((((((
tak sedih pun , tapi sedih jugak . arm , arm . kalau wak nak tahu , tadi mase saya pulangkan selimut awak kan , mybe saya fikir , meet kita yang terakhir kot. haahaha :) post ni jiwang sikit . arap arm jea yang reader nya .Nak buat macam mana , dah tade jodoh , terima jelaaaa . Peluang yang awak mintak . etah ???? Entah ade ke tak . Awak cuba, lah cari peluang. Cuba dapatkan saya balk . saya dah taawar hati laaa/// orang 
semua judge saya, sayalah bermasalah. saya itu , saya ini .dah tak kuat sayang .


You can't make the right decisions all the time, but you can learn from wrong ones every time. Ingat taw !
awak ! awak , saya suka bila awak ambil berat pasal saya, saya terharu bila awak panggil saya sayang, tapi saya cemburu bila awk dh mula layan orang lain. apa nak buat dah nasib badan , awak , jangan fikir taw, kenape terjadinya perpisahan ni . saya harap lepas ni , akan ade orang yang boleh buat awak bahagia.

awak ! ingat , tak kenangan ni kat mane ? stesen Bus Sungai Petani kan ? awak memang suwetttt arghh orangnya . always berkempit nga saya .macam dah kawin haa !!! tangkap gambar pun Always gila gila .
see ???????????????????????????????????????????????????????????????

*Thinking about you is so addicting*Kalau , awak nak tahu , saya bukan sengaja nak sakikan hati awak . tu sebenarnya memang tak sengaja , kadang2 nak awak fikir saya ni jahat sayang . awak orang , yang cakap awak accept keburukkan , jelik saya . awak jugak yang caring mase saya deman . takpe lah , klau awak ta bagi tahu pengorbanan awak kat saya . saya buat story ni khas untuk afham . tade nak post2 kat fbuk ke ape ke >.......
awak ! kita tade gelaran pape kan ? selama kenal awak , saya dapat rase panggilan saya awak jea , sayang pun jarang - jarang . nak sangat awak panggil saya sayang tu selalu , hari3 takkan saya nak mintak .maluuuu laaaaahh !

awak twitter say : Kalau nak kebahagiaan dalam hubungan awak, Berusalah, Jangan pernah putus asa, InsyaAllah kebahagiaan itu akan menghiasi hubugan awak :')

jadi , awak jangan putus berdoa . tuu, pun kalau awak nak kita kekal . innsyaAllah kalau ade jodoh tak kemana sayang. 






MUHAMMAD AFHAM BIN ABDUL RAZAK ............

Aawak,ingat tak lagi . mase kita jalan - jalan nak ke KFC ( walking ) awak pernah cakap kat saya kan ? awak nak saya selalu ada nga awak . 
pastuuu, saya jawab . insyaAllah , saya akan selalu ade nga awak sampai nafas saya yang terakhir , kalau ade jodoh ade laaa , saya nga awak . right ???


Arm , jangan marah nya bila gambar ni saya edit . editnya bukan sengaja . hahaha :D (ketawa besar )
awak , lah dapat ajar saya serba sedikit pasal diri awak  tak sia-sia saya kenal awak . tak menyesal saya kenal awak . falling inlove with you pun satu kebetulan . 2 bulan kita couple , pandai awak ambik hati saya . thanks sayang . muah , :{{
awak , bbm saya yea sayang ? tak dapat bace . urm , urm ,


Maaflah sayang , sbb screen grabber. bukti jea ni . mane tahu , lepas ni , awak ade orang lain . jaanji awak nga saya entah betol ke tidak ???


Everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them.

saya, ingat pesan yanie ni . tapi saya yakin awak takkan cakap macam tuuu kat saya . betol tak >????

tengok, name awak saya save HUSBAND AFHAM <3 . Entah betol ke tidak, saya tak tahuuu > urmmmm



I think a lot, but I don't say much.
Lelaki yg buat perempuan menangis ni tak hebat pun . Lelaki yang mampu buat perempuan ketawa waktu dia tengah menangis , tu baru hebat :D mybe awak ?? mybe tak . urm, urm, kalau ade mase . saya suapkan awak lagi yea sayang .saya ni bukan sape sape .

afham , saya pun dah penat nak taip nyaaa . jage diri lah lepas ni taw . kalo awak cakap awak nagis , same jea nga saya . taknak mende ni berlaku , tapi ni pengajaran . urmmm . buat awak :((((( awak , ingat taw ! pesan saya . 
Tak semestinya couple sekarang jodoh kita . Tapi kalau ya Alhamdulillah :')
END *************************************************************************************



Tiada ulasan:

Catat Ulasan