Jumaat, 4 Oktober 2013

One old song. Thousand memories


I care too much, that's how I get hurt.

 

Perempuan suka bila Boyfriend dia : 1.Tᴇxᴛ ᴅɪᴀ ᴅᴜʟᴜ 2.Bᴜᴀᴛ ʟᴀᴡᴀᴋ 3.Dᴇɴɢᴀʀ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ᴅɪᴀ 4.Tᴇɴᴀɴɢᴋᴀɴ ᴅɪᴀ ʙɪʟᴀ sᴇᴅɪʜ 5.Tᴇxᴛ ᴅɪᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴍᴏʀɴɪɴɢ :)

Assalamualaikum.......................................................................................... 
Alhamdulillah, saya masih bernyawa lagi. Hari ni , hari sabtu kan ? sedih laaa . sape tak sedih kan , kalo orang yang kita sayang . tak pernah nak fikir ape perasaan kita .
Mungkin saya cukup kejam bagi awak . tapi sebenarnya tak , carilah diri sebenar
seseorang yang kita sayang, kerna orang itu yang mengubah wujudnya cinta. 


Bila kita rindukan seseorang mesti kita akan : 1.Call 2.Mesej 3.Jumpa 4.Jalan-jalan dekat luar 5.Kesemuanya sekali :)

Satu lagi, awak kena tahu sayang seseorang kat kita, tak selamanya kekal sebab sayang tu mybe akan pergi pada orang lain ataupun sepi begitu saja, tanpa ada khabar berita.
I WEARING THIS BLOUSE WHEN A FIRST DATE 

Baju ni lah, saksi saya bertemu degan awak , time tuuu kat stesen bus . urm , best kan ? memang laa best jumpe nga orang ensem macam awak
HAHAHAHAHA :D 
Auuuuchhhh , comel sangat awak . saya suka . aum aum , ni first time dapat gambar awak . suka nya laaa , tuhan jea yang tahu ,  Namun tu semua hanya mimpi seketika . Saya tahu, awak tak percaya , hubungan hanya berteman tak lebih dari seorang kekasih . right ??
just post . when i'm feel so bored . well , acececehhh ! DP !!!!I got when I wanna see , your wear a baju melayuuuu . ngeeee _<_

buruk - buruk awak , saya boleh jea terima . accept who you are , where your from. just it all . 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan